خرید سینک گرانیتی

حتی با وجود تمامی مزایای مذکور باز هم ممکن است دچار تردید باشید، با مراجعه به شوروم فروشگاه‌ اینترنتی هوگونیک می‌توانید با انواع این تجهیزات در رنگ‌های متنوع آشنا شوید. برای خرید سینک گرانیتی به‌خوبی تحقیق کنید و فروشگاهی را انتخاب کنید که محصولات باکیفیت اصل را به شما ارائه می‌دهد.

یکی از نکات مهم در زمان خرید سینک ظرفشویی، توجه به عمق لگن است. سینک‌های عمیق‌تر باعث پنهان ماندن ظروف و قابلمه‌ها در داخل سینک می‌شوند. اگر به فضای عمیق‌تر نیاز دارید در زمان خرید سینک گرانیت حتماً این مسئله را در نظر بگیرید، زیرا پس از خرید سینک کم‌عمق ممکن است پشیمان شده و باعث نارضایتی شما شود.

قیمت سینک گرانیتی

موضوعی که در خرید این تجهیزات موردتوجه قرار می‌گیرد قیمت است. قیمت سینک گرانیتی به عوامل متفاوتی بستگی دارد که در زمان خرید آن باید حتماً مدنظر قرار دهید.

از جمله موارد تأثیرگذار بر قیمت سینک‌های گرانیتی می‌توان به موارد زیر که همگی از عوامل مهم در تعیین قیمت سینک ظرف‌شویی گرانیتی هستند اشاره کرد.

  • کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در ساخت این سینک‌ها
  • تک لگنه یا دولگنه بودن سینک‌ها
  • طراحی به کار رفته در سینک
  • اندازه و عمق سینک و در واقع فضایی که نیاز دارد

به‌خاطر داشته باشید که سینک‌ها در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف ساخته می‌شوند و شما هر رنگ و اندازه که مدنظرتان باشد را می‌توانید انتخاب کنید. در زمان خرید توجه داشته باشید که فضای آشپزخانه و نصب سینک ظرف‌شویی از اهمیت بالایی برخوردار است و حفظ تعادل در فضای آشپزخانه در دکوراسیون آن نقش مهمی ایفا می‌کند.

سینک ظرفشویی گرانیتی فونیکس در حال حاضر پرفروش‌ترین و قدیمی‌ترین برند موجود در بازار است و 2 سال گارانتی بی‌قیدوشرط دارد.

برای خرید و استعلام قیمت سینک گرانیتی GENRAL با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

سوالات متداول خریداران سینک گرانیتی

قیمت سینک گرانیتی در چه حدودی است؟

اشخاص و برندهای مختلفی در حال تولید سینک گرانیتی هستند که از حدود یک میلیون تومان به بالا می‌توانید سینک گرانیتی خریداری کنید. اما مطمئناً سینک گرانیتی ارزان به علت استفاده از مواد اولیه ارزان‌قیمت، کیفیت و دوام بالایی ندارد.

بهترین برند سینک گرانیتی در حال حاضر کدام است؟

اگر بخواهیم تنها به یک برند اشاره کنیم و معیارهای سخت‌گیرانه‌ای داشته باشیم، سینک گرانیتی فونیکس قدیمی‌ترین و خوش‌نام‌ترین برند موجود در بازار است. مواد اولیه سینک فونیکس وارداتی بوده و از نظر کیفیت در حال حاضر بهترین بازار است.

سینک گرانیتی یا استیل، کدام بهتر است؟

وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی و زیبایی آشپزخانه می‌شود، سینک گرانیتی انتخاب اول خواهد بود. سینک گرانیتی خوب، کیفیت بسیار بالایی دارد و همانند سینک‌های استیل می‌تواند سال‌ها مهمان منزل شما باشد.

 نمایندگی سینک گرانیتی جنرال در استان گلستان 
09115327309