شیرآلات

فروش برندهای ایرانی و خارجی شیرآلات بهداشتی دراستان گلستان

«جهت ثبت درخواست خود با شماره تلفن  09117966567 تماس بگیرید و یا در شبکه های مجازی برایمان پیغام بگذارید.»

 

شیرآلات مورد نظر خود را از  تمامی برندهای  سازنده شیر (البرز روز، قهرمان، راسان، کی دبلیو سی -kwc-، بلندا، اوج، شایان، کسری، شودر، درخشان، دزلی و ...) و در تمامی کاربردهای شیرالات(شیر ظرفشویی، شیر حمام، شیر دستشویی، شیر روشویی) از گلستان تاسیسات با تخفیف دریافت نمایید.  

شیرآلات بهداشتی در گرگان 09117966567

بخش بسیار مهمی از تجهیزات هر خانه یا شرکت را شیرآلات تشکیل می دهند. در واقع شیر آلات از پر کاربردترین وسایل در هر خانه یا شرکت یا مکان عمومی می باشند. امروزه شیر آلات متنوع و رنگارنگ جای خود را به شیر آلات قدیمی داده اند.

شیر آلات خوب ، شیر آلاتی هستند که به مرور زمان کارکرد و رنگ خود را از دست ندهند . شیر آلات به دو دسته کلی شیر آلات روکار و شیر آلات توکار دسته بندی می شوند . شیر آلات توکار دارای یک شیر مرکزی جهت باز و بست و تنظیم گرمی و سردی هستند . شیر آلات توکار بیشتر در ساختمان های لوکس کاربرد دارد.

شیرآلات بهداشتی در گرگان 09117966567

شیر آلات در انواع شیر آلات آشپزخانه ، حمام ، روشویی و توالت می باشند . علم یونیکا ها و یونیورست ها جای علم دوش های قدیمی را گرفته اند . محصولات جانبی شامل شلنگ توالت و … می باشند. امروزه به خصوص در مکان های عمومی با توجه به پیشرفت تکنولوژی استفاده از شیر آلات هوشمند و چشمی زیاد شده است.

همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خرید شیرآلات بر روی لینک «راهنمای خرید شیرآلات» کلیک کنید.

 

برای دریافت آخرین قیمت ها و یا مشاوره خرید  با شماره 09117966567 تماس حاصل فرمایید. به «گلستان تاسیسات» در کلیه  زمینه های خدماتی مربوط به تاسیسات ساختمانی و صنعتی  مراجعه نمایید و خدمات حرفه ای را دریافت نمایید.

Login

Register